CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam

  • masa pelepasan:2024-02-22 08:08:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:414
  • Penerangan pantas:

    Caucaia, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari

Kandungan artikel
sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan,CaucaiaOil immersed transformer foundation, salji, angin dan pasir.

CaucaiaIa dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pembuat pengubah jenis kering

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam



Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Item inspeksiBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Berapa banyak pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering


CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

pelaburanApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan,CaucaiaPengubah kuasa 50, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

CaucaguitoMaklumat produk lain
  • gunung yang indahJembatan pengangkutan bekasPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

    gunung yang indahJembatan pengangkutan bekasPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

  • gunung yang indahPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMemperkukuhkan kepentingan

    gunung yang indahPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMemperkukuhkan kepentingan

  • gunung yang indahLif dua tingkat rumahArahan operasi untuk membaiki kimpalan

    gunung yang indahLif dua tingkat rumahArahan operasi untuk membaiki kimpalan

  • ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan

    ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan

  • RubinPlatform angkat elektrik hidraulikApa jenis faedah yang diberikan kepada semua orang pada tahun

    RubinPlatform angkat elektrik hidraulikApa jenis faedah yang diberikan kepada semua orang pada tahun

  • RubinJembatan naik bergerak.Trend pembangunan industri logistik

    RubinJembatan naik bergerak.Trend pembangunan industri logistik

  • ZhejiangJembatan pengangkutan bekasBetapa kuatnya

    ZhejiangJembatan pengangkutan bekasBetapa kuatnya

  • ZhejiangPlatform mengangkat pelukisGunakan dalam bidang kejuruteraan

    ZhejiangPlatform mengangkat pelukisGunakan dalam bidang kejuruteraan

  • segera:Peringatan: Maklumat CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam memberi anda CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam oleh syarikat kami, perkhidmatan CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam. CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CaucaiaTanaman pengubah distribusiCara menyelesaikan masalah tenggelam, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!